31 Aralık 2017

Hoş Gelsin 2018




En son postumun üstünden koskocaman 2,5 yıl geçmiş... Ne yazılır ne edilir ne yapılır bilemedim... Özledim sadece...
Yaşıyorum iyiyim sağlığım sıhhatim yerinde çok şükür...
Instagram WhatsApp Facebook dolaylarında geziniyorum çokça bloglarımı ihmal ettiğimin farkındayım o yüzden biraz boynum bükük...
16 Ağustos 2016 da doğup büyüdügüm şehri Gelibolu'mdan Çanakkale' ye taşındık ev taşıma yerleştirme okul filan derken birde kendime iş ararken vakit geçti...
Tabi bende diploma olmadığı için ve maalesef kalifiye bir insan olmadığım için 22 yıllık ev hanımlığından sonra Dardanel de işe başladım et hazırlama bölümünde
Biraz korkuyordu ama güzeldi seviyordum orayı...
Bir süre sonra devrolmakta olan bir pet Shop çıkageldi karşımıza...
Olurmu olmaz mı yapabilirmiyiz filan derken herşeye bodoslama dalan ben bu işe de bodoslama daldım...
Yaklaşık bir yıldır kuş balık akvaryum kafes yem kedi maması köpek maması aksesuarları satmaya çalışıyorum
Yeni yeni şeyler öğrenip yeni insanlarla tanışıyorum...
Allah izin verdiği sürece de bu işi yapmayı düşünüyorum...
Yazma arzum hala var bitmek bilmiyor...
Her ne kadar imla kurallarına riayet edemesem de yazmak hoşuma gidiyor...
Haftada bir gün Boğaz Medya da kendimce içimden geldiğince köşe yazısı yazıyorum...
Eee dile kolay 11 yıllık blogger olunca hoşuma giden birikmiş yazılarımıda güncelleyip yolluyorum...
Okumak isterseniz eğer beklerim
http://www.bogazgazetesi.com.tr/yazarinyazilari/65/1/gulcan-balci
Bende durumlar şimdilik böyle...
Dilerim yeni yıl hepimize neşe huzur barış sağlık mutluluk getirsin
Yeni yıl pastam bu yıl kardan adamlı olsun istedim umarım beğenirsiniz...
Görüşmek üzere inşallah hoş kalın

Sevgiyle

Hiç yorum yok: